Yatırım süreçlerinde yaşanan belirsizlikler nedeniyle hızlı teslimat modelini durdurduğunu 29 Nisan’da kamuoyu ile paylaşan BiSU, su sipariş pazar yeri olarak faaliyetlerini sürdürmeye devam etmişti. Aradan geçen 10 günlük süre içinde BiSU’da yeni bir gelişme yaşandı. Fransız markası Danone’a satılan Sırma markasının yaratıcılarından Dişli ve Karabacak aileleri önderliğinde kurulan DrinkGo A.Ş. şirketi, BiSU ile stratejik bir iş birliğine gideceğini açıkladı.
Bu iş birliğiyle birlikte; hızlı teslimat servisinin Türkiye operasyonunu ve tüm operasyonel maliyetleri bu yeni oluşum üstlenecek. Ürünler, bayiler tarafından satılacak. BiSU ise sipariş üzerinden komisyon almaya devam edecek. Yeni modelle birlikte kapanan BiSU bayilerinden 21 tanesi hizmete yeniden açıldı. Bu ay sonuna kadar 40 bayinin aktif hale getirilmesi hedefleniyor.
BiSU fikrini hayata geçirdikleri ilk günden bu yana operasyonel mükemmeliyetin en büyük hedefleri olduğunu belirten BiSU Kurucu Ortağı ve CEO’su Ergin Üner, “Tüm ekibimiz ve tüm enerjimizle birlikte, pazardaki mevcut gücümüzü daha da artırmak için var gücümüzle çalışacağız. Bu kapsamda Dişli ve Karbacak aileleri ile hayata geçirdiğimiz yeni oluşumu çok önemsiyoruz. Dişli ve Karabacak aileleri, bilindiği gibi su markası Sırma’yı büyük bir marka haline getirdikten sonra, aynı markayı Fransız Danone’a satmıştı. Yine aynı zamanda tüm Türkiye çapında önemli bir bayilik organizasyonu kurmuş, bunu da çok başarılı bir şekilde yönetmişti. Şimdi ise BiSU’daki hızlı teslimat sürecinin tüm operasyonu DrinkGo A.Ş. tarafından yönetilecek. BiSU, operasyon maliyetlerine karışmayacak, satılan ürünlerden komisyon almaya devam edecek. Bu stratejik iş birliği, BiSU’ya maliyetlerden arınmış ve kârlı bir iş modelinin kapısını açacağı gibi, uzun zamandır hazırlığını yaptığımız yurtdışı hedeflerimiz için de itici bir güç olacak.” dedi.
BiSU modelinin doğru ve büyümeye açık bir model olduğuna dikkat çeken ve bünyesinde su markası Mila’yı da barındıran DrinkGo Yönetim Kurulu Başkanı Davut Dişli ise, BiSU’nun yarattığı istihdamın ve değerin ülke ekonomisine katkısının öneminin farkında olduklarını söyledi. BiSU’nun içinde bulunduğu süreci ‘büyüme sancısı’ olarak ifade eden Dişli, “BiSU’nun ulaştığı değer ve yarattığı istihdam çok önemli. Bizler de bu değerin çok daha iyi yerlere gelebilmesi ve hatta bir Türk markası olarak yurtdışında bizi temsil edebilmesi için elimizi taşın altına koymak istedik.” diye konuştu.